Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. Jak długo należy czekać na realizację zamówienia?

- Większość zamówień złożonych do godz 12.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. W przypadku zaistnienia opóźnień np. z powodu oczekiwania na dostawę produktu, poinformujemy Cię o tym.

 

2. Moja płatność online nie powiodła się. Jak opłacić zamówienie?

- Jeśli ponowienie płatności online jest niemożliwe proponujemy zmianę metody płatności na przelew tradycyjny. Dane do wpłaty znajdziesz w zakładce: Formy płatności.

 

3. Właśnie mi się przypomniało, że chcę dodać coś do złożonego już zamówienia. Jak to zrobić?

- Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, edytujemy je i dodamy brakujący produkt. Skontaktuj się z nami: kontakt@ahojstore.pl lub 505-438-293.

 

4. Kod rabatowy nie działa lub nie przychodzi, mimo potwierdzenia zapisu na newsletter.

- Kody rabatowe nie łączą się z produktami przecenionymi. Upewnij się, że w koszyku znajduje się produkt w cenie regularnej. W przypadku problemu z rabatem na produkt w cenie regularnej lub braku jego wysyłki prosimy o wiadomość: kontakt@ahojstore.pl .

 

5. Moje zamówienie wciąż nie dotarło lub jest niekompletne.

- Całe szczęście takie sytuacje prawie się nie zdarzają :) Zamówienia pakujemy w miejscu monitorowanym. Sprawdź wypełnienia paczki, w których mogły zawieruszyć się małe produkty a następnie skontaktuj się z nami. Namierzymy brakujący produkt lub paczkę.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl