1. Jak długo należy czekać na realizację zamówienia?
- Większość zamówień złożonych do godz 12.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. W przypadku zaistnienia opóźnień np. z powodu oczekiwania na dostawę produktu, poinformujemy Cię o tym.
2. Moja płatność online nie powiodła się. Jak opłacić zamówienie?
- Jeśli ponowienie płatności online jest niemożliwe proponujemy zmianę metody płatności na przelew tradycyjny. Dane do wpłaty znajdziesz w zakładce: Formy płatności.
3. Właśnie mi się przypomniało, że chcę dodać coś do złożonego już zamówienia. Jak to zrobić?
- Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, edytujemy je i dodamy brakujący produkt. Skontaktuj się z nami: kontakt@ahojstore.pl lub 505-438-293.
4. Kod rabatowy nie działa lub nie przychodzi, mimo potwierdzenia zapisu na newsletter.
- Kody rabatowe nie łączą się z produktami przecenionymi. Upewnij się, że w koszyku znajduje się produkt w cenie regularnej. W przypadku problemu z rabatem na produkt w cenie regularnej lub braku jego wysyłki prosimy o wiadomość: kontakt@ahojstore.pl .
5. Moje zamówienie wciąż nie dotarło lub jest niekompletne.
- Całe szczęście takie sytuacje prawie się nie zdarzają :) Zamówienia pakujemy w miejscu monitorowanym. Sprawdź wypełnienia paczki, w których mogły zawieruszyć się małe produkty a następnie skontaktuj się z nami. Namierzymy brakujący produkt lub paczkę.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.