


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie rezygnacji i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Ahoj Store
Paulina Wiśniewska
Zagnańska 71a/113
Zagnańska 71a/113
25-553 Kielce
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, opakowanie, gratisy oraz paragon lub fakturę z Ahoj Store.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Ahoj Store
ul. Zagnańska 71a/113, 25-553 Kielce
adres e-mail: kontakt@ahojstore.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Reklamacje
Jeśli zakupiony u nas towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem serdecznie prosimy o wiadomość w tej sprawie: kontakt@ahojstore.pl, opis problemu, zdjęcia oraz przedstawienie dowodu zakupu.
Sprawę przekażemy do producenta produktu i będziemy postępować zgodnie z jego instrukcjami.