Zwrot, wymiana, reklamacja

Zwroty, wymiana, reklamacja

ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo zwrócić produkty nie podając przyczyny odstąpienia od umowy zakupu.

Zwracany towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie, w stanie niezmienionym i nienoszący śladów użytkowania.

Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).

Zgodnie z regulaminem produkty takie jak: kosmetyki, smoczki i gryzaki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania) nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Aby zwrot został przyjęty do zwracanych produktów konieczne jest dołączenie dowodu zakupu. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, wówczas zwrot nie zostanie uznany.

Zwrotu nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które za zakupione towary otrzymały fakturę Vat.

 

Aby dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Do przesyłki dołącz dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu, który dostępny jest w naszym regulaminie. Możesz również napisać własne oświadczenie, bez konieczności uzupełniania formularza.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli po zweryfikowaniu zwracanych produktów uznamy zwrot, w ciągu 7 dni zwrócimy środki na wskazany przez Klienta numer konta.

 

W przypadku, gdy  zwrotu nie uznamy (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), na wskazany przez Klienta adres email wyślemy informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

WYMIANA

  1. Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że produkt będzie w przyszłości dostępny.
  2. Prosimy o zwrot produktu, wówczas Sklep zwróci pieniądze.

 

REKLAMACJA

Prosimy o sprawdzenie stanu paczki przy kurierze. Jeżeli pudełko posiada zewnętrzne uszkodzenia prosimy o nieprzyjmowanie takiej przesyłki od kuriera.

W przypadku zamówienia z płatnością za pobraniem Klient ma możliwość zweryfikować zgodność przesyłki z zamówieniem w obecności kuriera.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt ze Sklepem:

e-mail: kontakt@ahojstore.pl

lub telefonicznie: 505438293

Lullalove
Lullalove
Lullalove
Lullalove
Lullalove
Lullalove
RABBIT &FRIENDS
RABBIT &FRIENDS
RABBIT &FRIENDS
B.BOX
B.BOX
B.BOX
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl